İyi akşamlar bende nisan annesiyim biçe 16 haftalığız daha yolun çok başı gibi geliyor şimdiden 36 dan sonraki haftaları hayal ediyorum zaman geçer mi diyorum. Yatıyorum ondan sıkıldım iki kere lekelenmem olduğu için daha dikkatliyim bol bol yatmalı günler oğlumda da böyleydim sanırım ırsi bizde kusmalı bol bulantılı riskli günler. Sağlık olsun. Yarın kontrolüm var çok sık tuvalete çıkıyorum resmen yatak ve WC arasındayım.kızımız olacak inşlh isteyen herkese nasip etsin olmayan olunca dahada seviniyoruz. Sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşlh hepimize