14+1 de öğrencim cinsiyeti kızım olacak 🥰 şuan 17 haftalığım. Bulantılarim çok fazlaydı ilk 3 ay gerçekten çok zor geçti baygın gibiydim sürekli gözümü açamıyordum hiç. Bulantılarim 14. Haftada bitti. Karnım da haftamdan büyük 🙄 çünkü kiloluydum zaten göbeğim vardı o yüzden büyük