srpgnr Sevgili anneler hareketlerini hissetmeye başladınız mı bende henüz tık yok evham mı yapıyorum acaba ?
Albiina05 srpgnr ben 15 te minik minik hissettim. 16 olduk hala ara sıra çok minik minik hissediyorum.
Leyla2020 Barlisko 15+3 de dun gittik dr a 133 gram dedi. Ama her bebekte farklilik olur bence kiyaslamamak lazim ☺️
NefesDeniz Nisanurunannesi3850 Çok şükür bulantılarım azaldı 💃🏻 14 hafta olduk 🤩 Nasipse 14 Nisan doğum biri erkek dediler ikili tarama testinde ama diğeri henüz belli değil 🥰 Allahım hepimizin bebeklerini sağlıkla huzurla dünyaya getirsin inşallah
Oznuryener19 Nisanurunannesi3850 Prilam içmediğim gün zehir gibi geçiyor resmen ama içince çok iyiyim hiç bulanıp kusmuyorum 🤗 doğumum en son 23 nisana denk geliyor öncesin de umarım gelmez 🤣 birde ben şuan 15+3 haftalığım karnım dümdüz sizin de öyle olanınız var mı acaba herkes bana emin misin 15 haftalık olduğuna diyor çok moralim bozuluyor hiç büyümedi karnım yemek yeyince bile düz 😥
Bsk-12 Oznuryener19 benim de 15.haftaya kadar dümdüzdü 16-17 de bi kerede çıktı ama hala kotlarım falan gayet rahat oluyor bana da. Herkeste aynı olmuyor zaten merak etmeyin o düz diye kulp takanlar göbeğinİz erkenden çıksa da söyleyecek bişey bulurlardı illa
Leyla2020 Barlisko gittigimizde cinsiyetini ogreniriz belki dedik ama goremedik. Yarim saat dolan gel dedi doktorum arada gofret yedim bekledim ama yine goremedik. 1 ay sonraki kontrolde artik :)
Ahsennurrrr Nisanurunannesi3850 17+5 ,bu hafta cuma kontrolüm var inşallah ogrenirim devanli tuvalete gitmekten su içmekten bezdim resmen 😞
maria12 Kızlar yemekten sonra şişkinlik oluyor bende aşırı karnım şişiyor rahatsız oluyorum sizde de oluyor mu
nazlizci maria12 benimde çok şişkinlik oluyor yemeklerden sonra çok yiyemiyorum sanki gaz yapıyor gibi herşey birde sağ kasığım ve belim çok ağrıyor olan var mı
Aysenr1604 16+2 günlüğüz yarın doktor randevumuz var bakalım 1 aydır görmüyorum özledim miniğimizi, cinsiyetini öğrenirsek diye çok heyecanlıyız sizce de artık öğrenir miyiz :)
Leyla2020 Barlisko yaa inşallah gorursunuz hafta :) benim doktorum sık sık ultrasonla bakmak istemiyor, o yuzden korkuyorum gitmeye :)