Barlisko Benimki de geç döllenme bebesi ama her gittiğimde bir gün iki gün büyük çıkıyor sanırım böyle böyle kapatacak arayı tam anlamıyorum yine de 😏 Ayy seninki de maşallah iyi almış, doktorum böyle beslemeye devam dedi arada kaçamakları bi bilse 😂