EsEf Semanuroguzalp e nabızda risk grubunda görünüyorum grip aşısı yaptırsam mı bilemedim doktorum bulursan yaptırabilirsin dedi acaba yaptıran varmı?
oner Merhabalar herkese . 31 haftalık hamileyim grip aşısı konusunda hala risk grubunda gözükmüyorum. Hamilelere yapılacak die haber duymuştum ama nedense hiç bir hareket yok e nabızımda