Semanuroguzalp Merhaba gebelikte grip aşısı yaptıran var mı? Yaptıran varsa ve ya konuyla ilgili düşüncesi olanlar yazabilir mi :)
E-v-A101 Semanuroguzalp ben yaptırmak istedim doktoruma da danıştım yaparsan iyi. Olur korumuş olursun kendini dedi ama yok bulamadığım için yaptıramadım 🤷♀️☹️
Unlukacar Semanuroguzalp ben yaptıracaktım canım gebelikte öneriyorlar ama erken doğum oldu beni riskli durumdan çıkartmışlar eczanede sıraya yazılmak gerekiyor
haziranin25i Semanuroguzalp grip ve zatürre aşısı olmak istediğimi söyledim doktorum uygun gördü tam yaptıracakken sağlık bakanlığı 26 haftaliktan sonraki gebelere grip aşısı olunacağı bilgisi paylaştı. E-Nabizdan kontrol edip duruyorum bakalım ne zaman sıra gelecek 🤗
okroya Ben geçen ilaç alırken eczaneye sordum gebelerin hepsine yapıyomusunuz diye sadece riskli gebelere yapıyorız eğer öyleyseniz aike hekiminizle görüşün dedi
irva Semanuroguzalp Zaten risk grubunda değilim.Ama olsaydım da olmazdım daha bu aşı muhabbetlerinden sonra.Doktorum olabilirsin demişti en başında sorduğumda.Fakat şuan zerre güvenim yok piyasaya.
Semanuroguzalp haziranin25i bazı doktorlar uygun görüyor bazıları ise görmüyor benim kronik rahatsızlığım olmasına rağmen doktorumuz önermiyorum dedi
monaroza Semanuroguzalp Bana da küçüklüğümden beri yaptırırdı ailem bünyem zayıf olduğu için şuan da istiyorum ama doktorumla daha konuşmadım çarşamba günü kontrolümde sorucam
Semanuroguzalp monaroza evet benim de bünyem zayıf aynı zamanda astım bronşitim var ondan ötürü bende istemiştim lâkin doktorumuz önermiyor
Inci20192021 Semanuroguzalp bünyem zaYif oldugu icin ilk hamileligimde hep hasta oluyodum bu seferde grip asisi oldum simdiye kadar hasta olmadim insallah da olmam 😊 yan etkisini görmedim tek ilk gün kolun agriyo okadar
Semanuroguzalp Inci20192021 süpermiş😊internetten çok araştırdım aslında hiç yan etkisi olduğu söyleyen bir sayfaya denk gelmedim aksine yararlı bir şey olduğunu söylüyorlar lâkin doktorumuz istemedi🤷🏻♀️