ArifeMuratt Gokhangurbet58 Doğumdan önce pek kullanmadım Suan bi gögsüm yara çok acıyo krem sürüyorum.
Gokhangurbet58 ArifeMuratt masallah allah size bagislasin imsallah bizde insallah hayirlisiyla oglumuzu kucagimiza aliriz esimle 😊
EsraElms ArifeMuratt benimde belimde kırık vardı kaynamis dediler ama eğrilik oluştu bende çok korkuyom doktor net bisey demiyo
ArifeMuratt EsraElms bende de net bişey söylenmiyordu normal Doğum istiyodum ama bi yandan da korkuyodum ama bacağımla alakası bile yokmuş bacağım da agrı bile olmadı rabbime şükür
Fatma Tuba704 bende doktora sormuştum 🙈 tuvaletin gelmiş gibi hissettiğin için ıkınıyormuşsun önemli olan nefesini toparlayabilmenmiş
Tuba704 Fatma çok komik belki ama her kabız olduğumda ıkınma nasıl gerçekleşiyor diye kendimi takibe aldım o derece takıntılı hale geldim yani 😄😄🙈🙈
Esrazoan Bugünleri bizde görcez mi ya 🙏🏻🙏🏻 İnşallah inşallah 😍 Allah uzun ömürler versin yavrunuzada sizede 🙏🏻 Az da olsa yazınızdan sonra korkum hafifledi 😌