ecemeric BNNRTNCKLC 6. Haftamda başladı şuan 10+3 haftamdayim tüm hızıyla devam ediyor 😐😣 ve size de oluyor mu kızlar bilmiyorum ama ağzımın içinde tuhaf adlandiramadigim bı tat var ve sürekli var. Nasıl geçecek bilemiyorum ☹️
BNNRTNCKLC ecemeric Çok geçmiş olsun en kısa zamanda düzelir inşallah 🙏🏻 Keşke yardımcı olsam tat konusunda ama herhangi bir bilgim yok belki kan ilacı ve ya hapı kullanıyorsanız eğer onun tadı gelebilir
Oznur79 BNNRTNCKLC Haftada basladi şuan 17 yiz daha yeni yeni bitti diyebilirim. Hala kokular rahatsiz ediyo bazen kusmalar da 2-3 gunde bir oluyo maalesef
Srcozlm17 Merhaba kızlar ben suan 8.haftadayım şu 2 günden beri her dakka kusuyorum birşey yesemde yemesemde ve halsizim her yerimde ağrı hissediyorum ve hep uyuma isteği var benim durumumda olan var mı acaba🙏