Prenses58 bekliyorum evde hastaneye gitmedim Suni sanci ile dogumu başlatırlar diye evde çekeyim sancılarımj dedim ama düzensiz gece 2 3 kere şiddetli girdi gecti daha sonra simdi biseyim yok hani bilmiyorum da nasil bi yol izleyeceğimi ilk gebeliğim oldukça tedirginim sen nasilsin canim ne yapsak ya