ilkbahar anladım cnm 😁devlette olmasına rağmen iyi bir doktordu ben düşük yaptıgım sırada gitmiştim bebeğimin kalbi durduğunu söylemişti normalde 2 3 kişi alırlar içeriye bunun için kimseyi almadı dayanamadım agladım onunda gözleri doldu teselli etti beni daha sonra kürtaj Baska hastanede oldum tekrar kontrole gittim yanına hatırladı konustu güldü hani iyi bayan öyle kötü doktorlardan değil cok sakin hemen muayene edim de gitsin gibilerinden değil