defnecinar1 Herkese merhaba, 8+5 haftalık hamileyim, ancak daha içimize sinen bir doktor bulamadık doktor önerisi olan varsa lütfen yardımcı olsun🙏🏻😌
Denizmom defnecinar1 Akademi hastanesi Arif yılmaz .. bende bir kaç gün önce öneri ile gittim çok memnunum :)) muayene ücreti 100 TL idi ama öğretmen polis vs olunca 60 a sanırım .
Suskunkadin Seher2727 kesinlikle katılıyorum ben tabi erkek oldugu için çekiniyorum gidemiyorum 🤦♀️ hatice ender Soydinç e gidiyorum bnde
Eda-kmrcu Bgmky nasıl memnunsuz acaba ben fatma esıne gıdıyordum kndı yerını açtı sımdı oraya gıdıyorum
Iremm__2 Bgmky derya hanıma gittim ben ama hiç memnun kalmadım çok suratsız ve hiç bir detay vermiyor evim yakın diye gidiyordum sonra deva hastanesinde gülhan vuruşkana başladım şuan 32 haftadayım hastane fiyatları epey artmis durumda nasıl yapıcaz bilmiyorum
Beri_ilhan OzgeSahin2 sigortasız bilmiyorum ama normali 120 TL. Benim indirimin de var 100 liraya muayene oluyorum
Eda-kmrcu Bgmky yaniii muayene ye gittiginiz de sizle ilgilenıyormu konusuyor mu ayrıca ben onun hakkında iyi birsey duymadım oyuzden
Busraslan94 Ya bı türlü karar veremiyorum 29 haftadayim sezen hanımla devam mı etmeliyim. Bu saatten sonra gitsem kime gideceğim çok kararsızım
Iremm__2 Busraslan94 bende deva da gülhan hanıma gidiyorum ama.polis indiriminden yarralaniyordum malesef indirimler kalkmış bende mecbur değiştirmek zorunda kalicam bende 32 haftadayim
Busraslan94 Iremm__2 siz daha yakınsınız doğuma bu kadar yakın zamanda doktor değiştirmek de ne kadar doğru olur bilmiyorum. Doğum ücretine ne dediler
Iremm__2 Busraslan94 indirimli hali 1600 1700 arasydi salı günü randevum o zaman gorusucem evet bende mantıklı bulmuyorum ama hastaneler iyice şaşırdı ücret konusunda
Kubra_kbr 1PrensAnnesi muayene ücreti ne kadar ? Doktor ilgili mi güler yüzlü mü 🙈😀 biraz bahseder misiniz