kadriye-dogukan2316 Suheda0606 benimde 1500 du pazartesi gittim gelişim geriliği var 2 hafta çok üzülüyorum o yüzden erken dogabiliriz de gebelik zehirlenmesi çıkarsa yarın ki testte idrar topluyorum şuan 🥺
Miniginannesiiii1111 Suheda0606 doğum yaptım ama yinede alamadım kendimi girip bir bakayim dedim foruma oğlum 32+5 te 2.100 gramdi 🙈
sblaltnky Ay bende 32 haftalığım acaba bebeğimin kilosu nasıl meraktan çatlıycam. Sanki kilo almıyomuş gibi hissediyorum. Salı günü kontrolümüz var allahtan
Suheda0606 Tugbaayaz_01 son haftaları en çok kilo aldıkları dönem inş sizin ki de toplar hayırlısı ile kucağınıza alırsınız
durudenizz Miniginannesiiii1111 canım peki kaç kg doğdu yavrucuğun? Ben de 32+5 de doktorum bana 2100 gr dedi doktorum da.
Suskunkadin Miniginannesiiii1111 bnmki 29+3 te 1280 gramdı sizce normalmi sizde kaçtu 🤦♀️ bn hep tedirgin oluyorum xayıf die
18122020 18122020 haftasına göre uyumlu dedi dr ama öndenmi bilmiyorum dr çok acıklama yapmıyor sadece kilosunu söylüyo
Miniginannesiiii1111 Suskunkadin valla 29+2yi hatırlamıyorum maalesef ama bence iyidir son ayda bir anda hızlı kilo alıyorlar rahat ol