Gulfemesatgokcen tahinin yağı,hanı durdukça üzerine yağ çıkıyor ya o yağ cok iyi geliyormus 3 ay önce doğum yaoan tanidigim yazdı üzerine senin postunu gordum.susam yagida tahin yağından yapılıyormuş iki de olurmuş vs gumus kapak mutlaka alman lazım dedi.ablasinin çok yaraları olmuş,ağlayarak emziriyormus bende hıcbrsey olmadı diyor kapaklar çok işe yaradı diyor