gulnur_02 yasin kac bilmiyorum ama devlet hastaneleri 35 uzerini ve2 dusuk yapanlara tup bebek yapiyor bir araştır insaallah olur belki dusukler oldugundan yaş a bakmiyordur suan onuda bilmiorm
dolar yukseldikce tupbebek fiytlarida artiyor maalesef
ama birikim yapin derim cocuk kaybetmektn iidir surekli Allah korusun eger tek yolu buysa Allah yardimciniz olr insaallah