Gd1992 biz 33+2 günlük hareketlerimiz çok şükür iyi ama karın sertleşmesi çok oluyor karnımı gelicek gibi 😩😩 normal mi TM olarak bilmiyorum bide iki üç gündür yüksek tansiyon ve şeker çıktı bnde 5 gün boyunca açlık tokluk şeker ölçüyorum bide tansiyon ama epey yüksek diyabet gösteriyor sonuçlar inşallah gececi bişeydir 😩😩☹️😟