Benimkide başından beri hareketli degil hani diyorlar ya canımı yakıyor tekmesi vs. Hiç öyle şeyler hissetmedim hatta hiç hissetmedigim günlerde olmuştu ikinci hamileliğim olmasına rağmen .bazen koşa koşa sağlık ocağına gidip kalp atışını dinliyordum birşey mi oldu diye 32 haftaligim bu arada