Astadavistabeybi gecelik alın mutlaka.sezeryan olursanız sonda ve dikiş durumundan dolayı pijama giydirmiyorlar. Gecelik istiyorlar. Benim ilk dogumumda 1 tane pijama almıştım sadece. Bilmiyordum kimse de söylemedi. Odaya geldigimde hemşireler giydirmedi. Üstü giydim altımı giydirmediler. Ertesi gün giyebildim. Yanımda uzun hırkam vardı da ayaga kalktığım zaman onu giyip kalkıyorum. 1 pijama 1 gecelik mutlaka olmalı. Benim olmadı ama geceligin kan olma ihtimaline karşı da 1 tane fazladan bile koyulabilir. 3.dogumumu yapacağım ocakta. 2 gecelik 1 pijama hazırladım bile