Astadavistabeybi
Kanama olduğu için geceliğin daha rahat olduğunu söylüyorlar. Ben sezaryen olacağım ne olur ne olmaz diye yanıma bir pijama takımı da aldım, ama mantıken pijama altını indirip kaldırmak zor olmalı.
Normalde gecelik kullanamam, pijama çok severim ama öyle bir durumda geceliğin çok daha rahat olacağı kanısına vardım. Tabi herkese göre değişiyor olabilir 🤷🏻♀️
🌸