Ebruozyolcu Kesinlikle özellikle de bu dönemde ilaçların doğru düzgün içilmesi çok önemli. Zaten önemli olmasa doktorlar da önermezler değil mi? Şimdi diyeceksiniz belki eskisen hap mı varmış diye. Ama kuşum önceden her şey doğaldı. Şu an doğal ne yiyebiliyoruz? Hepsi hormon, hepsi katkı maddeli. Üstelik hastalıklı bir dünyada yaşıyoruz malum. Neden aksatıyorsunuz ki? Bence nerden dönerseniz kârdır. Mutlaka ilaçlarınızı için ve aksatmayın. Benim sabah aç karnına içtiğim kan ilacım var. Sonrasında günde 9 damla D vitamini ve vitamin hapım var. Ayrıca yağ gibi geliyo tadı içemiyorum diyenler var. O zaten yağ gibi evet ama ya ekmeğe damlatıp yiyorsunuz, ya da kaşıktan alıp, üzerine hemen su içiyorsunuz zaten hissedilmiyor bile. Öyle mide bulandıran bişey değil. Ben yemeklerin yanında genelde meyve suyu, ayran gibi içecekler içerim. Ama doktorumun arada tutan bel ağrıları için yazdığı magnezyumu içmeye çalışıyorum zaten gazoz gibi oluyor tadı da. Kendimizi de bebişlerimizi de düşünmek zorundayız. O yüzden aksatmayalım hiç kızçeler 😊