Damlaayz04 Ebruozyolcu Ayyy ben vallahi 36.haftamin içindeyim bazen unutuyorum kullanmıyorum D3 hiç kullanmıyorum toplasan heralde 5 kere filan kullanmisimdir 🤭
Sinemm35 Ebruozyolcu valla ben hiç birini aksatmadan kullanıyorum d3 demir hapı imom baya kullanıyorum
Dyguklc Ebruozyolcu bende sadece kabizlik yapti galjba bana doktor sidefer yazmisti mor kutudan hic oyle mide bulantisi falan yapmiyo ya
Ebruozyolcu Damlaayz04 bende içmek istemiyorum dayanamıyorum miğde bulantısına insanın gece uyurken bile miğdesi bulanırmı 😔
Deletedmom382 Damlaayz04 d3 u ne zaman kullanmaya basladiniz ? Ben 12. Haftamda kullanmaya basladim hala devam ediyorum bitsin artik 🥺🥺🥺 omega 3 hic sevmiyorum 🥺🥺
okroya Ben her gün düzenli içmiyorum ya unutuyorum çoğu zaman. D vitamini zaten hiç kullanmadım sevmedim onun tadını yağ gibi geldi 😶
Ebruozyolcu okroya 10 gündür flan içiyorum içmek istemiyorum tam miğde bulantım geçti derken sevinmişken ilaçları içtikten sonra gün boyu miğdem bulanıyor uyurken bile miğdem bulanıyor 😞😞
Ebruozyolcu okroya hayatım mahfoldu 10 gündür 😞😞 gece gündüz miğde bulantısı çekiyorum 16 haftalık olduk
ayshoo kızlar dikkat edin vitaminlerinize doğumdan sonra çocugunuz ağladıgında koşmaya haliniz olmuyor çok önemliii
okroya Ebruozyolcu hangi vitaminleri kullanıyosun. Ben mesela aç karnına olanı aç karnına içemiyorum ağzıma bişeyler atıp öyle içiyorum yoksa bende kusuyorum. 29 haftalığım bulantı hala bende de oluyor. Sabah uyandığım zaman özelliklede. Daha sonra gün içerisinde çok nadir olur bulantım
Ebruozyolcu okroya aç içilcek yok 2 tane hap var vitamin hapı ikiside tok içilcek kahvaltı yaptıktan sonra içiyorum sonra zaten bütün günün yatakda ve öğürmekle geçiyor 😞
okroya 1 gün iç 1 gün içme istersen eğer seni o kadar zorluyorsa. Bana doktorum öyle demişti. Ama tabi yine doktoruna sor. Bulantın için nane yaprağı çiğneyebilirsin veya zencefilli su biraz rahatlatır
Ates2020 Kan ve. D3 düzenli kullanıyorum calsiyumu da arada kullanıyorum. Doğumdan sonra insan mahvoluyor vitamin eksikliği olduğu zamana
Esraguler0404 Kan hapi d vitamini balik hapi kalsiyum vitamin magnezyum 10 tane hapim var gunluk ictigim duzenli
kardelensena123 Esraguler0404 kan hapi ve magnezyumu bende kullanjyorum ozellikle magnezyum cok etkjli oldu bende
DefneUraz Ebruozyolcu gebelikte vitamin bence çok önemli ben aksatmadım hiç. Hamileliğimin başından beri kullanıyorum