Nusyaa Canım benim ilk doğumdan sonra iç dikislerim kaynamamış karin içinde kanamam birikiyormus.tabi ben bunu öğrenene kadar 7 sene geçti.7 sene boyunca tedavi gördüm 2 defa aşılama oldum ama tutmadı.gecen sene sağolsun bi dr denk geldi ameliyat oldum.Asilama önerdi ama umudum yoktu 1 sene sonra yani temmuz ayında gittim aşılamam tuttu şükür 2.oğlum olacak allah nasip edrse.umudunu yitirme herşeyin zamanı var.hatta ben hiç gitmek istememiştim aşılama için olmuyor diye aile baskısıyla gittim iyi ki de gitmişim vakti zamanı gelmiş ki sebep oldular.uzun oldu kusura bakma 🙏😍