Nusyaa bende 25 Ekim sabah 10.20 de yaptırdım pazartesi de aşılama oldu doktorum da hemşiresi de aşılamanın dokuzuncu günü kanda baktır demişti bence de imkanınız varsa kanda baktır İn evde çıkmayabilir özel hastanede bakabilirler yada hastaneye doktorum baktırmamı istedş derseniz de bakabilir ben daha önce o şekilde baktırdım