Sinemakmansoy Birbirimize fikir olsun benim kızım olucak inşallah 21. Haftamızdayız isim bulmakta zorlanıyoruz öneri alırız 💜 👼🏻
mercimeginanne Sinemakmansoy hep kızım olursa adını Naz koycam nazlı kızım diye sevcem derdim o yüzden NAZLI koymaya karar verdim 🙈🙈 ama yanına güzel Kur’an da geçen bir isim arıyorum 😍
Beyza_yzk Sinemakmansoy Ben Amine ismini çok seviyorum ama babası Beyza ismini koymayı çok istedi benim de hoşuma gitti Beyza koyucaz inşallah 🤲
6217 Sinemakmansoy bizde 26 hftalığız ne yazık ki bizdede durumlar aynı 😕 gebe olduğumu öğrendiğim günden beri nerdeyse 3 ay boyunca rüyamda erkek bebek gördüm ve cinsiyetini öğrnmeden 3tür erkek bebek gördüm ve rüyamda kaan ismiyle seslendiler ben ve eşim hiç isim düşünmedik en baştan şuana kadar kaan ismi ne bende nede eşimin tarafında var benim hoşuma gitmeye başladı ama eşim iki isim koyalım diyor kaana da hiç bişi yakıştıramıyoruz ne yapacam bilmiyorum bi türlü anlaşamıyoruz isim konusunda malesef 😭
Sinemakmansoy mercimeginanne azra belinay ebrar tuana asel bende bunlar var bakalım🌸 belki fikir olur
Rmeysa_1661 mercimeginanne amine nazlı olabilir amine ismi çok güzel hemde peygamber efendimizin annesinin ismi onun gibi Saliha bir kadın olur 😊
Asliii12 Benim bir kızım var adını derin minel koyduk 6 yaşında 2.sinde 5 haftaligiz daha ama kizim olursa defne zeynep koymayi düşünüyorum 🙂
Sinemakmansoy 6217 bende aynı şekilde hep erkek gördüm 12.haftada erkeğe benziyo dediler isim olarak ta yiğit te karar kılmıştık 17.hafta da bir premsesimizin geleceğini öğrendik değişmedi de çok şükür şimdi düşünüyoruz ☺️
Hulya16 6217 bizim de kızımız olucak hayırlısıyla eğer erkek olsaydı Oğuz kaan yada kerem olucaktı fikir olsun sizede🤗
6217 Sinemakmansoy ayy hadi inş sağlıkla hep beraber bebeklerimize kavışurız 😇🌸🧿 bakalım sağlıklı olsunlarda isim bişekilde olur