Kubra_6 15 kasımı bekliyoruz,normal doğum istediğim için artık canı ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek . 37+6 günlüğüz. Ama 38 de gelecek gibi duruyor. Şiddetli bel ağrım var,kasıklarımda sancı oluyor. Kabızlık çekiyorum,iştahım gitti,dünde mide bulantım kusmam başladı. Allah yardımcımız olsun.🤦🏻♀️🤲🏻