babysevgi Kubra_6 bende kasım annesiyim ama 26 kasım beklenen tarih normal istiyorum ondan beklıyorum bel ağrım ck oluyor ve kasık ağrım😬bakalım umarım ekim kdr hızlı geçer
yuksell07 Kubra_6 3kaaimi bekliyorum belirtilerin göğüs hassasiyeti ve sol kasıkta ara ara batmalar ama bugün test yaptım çıkmadı galiba yok ümitler diğer aya kaldi
Umutduru Kubra_6 benim de 6 kasım ara ara kasıklarım ağrıyor bir de aşırı derecede mide bulantım var.Test yapsam çıkar mı bilemedim.
Kubra_6 babysevgi dayan canım benim az kalmış 😍😍😍😍 güzel haberlerini bekliyoruz o zaman allahım analı babalı büyütsün 😍😍🙏🏻🙏🏻
Kubra_6 yuksell07 ya benim 6 gün var dün göğüslerim ağrıyordu bugün ağrı yok aksine karnım ağrıyor, birazda belim ağrıyor dün test yaptım negatif moralde bozmak istemiyorum
yuksell07 Kubra_6 bende senin gibiyim moralimi bozmak istemiyorum ama yok olsaydida çıkardı onuda düşünüyorum kaldım ikilemde 🙈
Hilal91 Umutduru benım 7 gün var 3 gün önce kasık batmam ağrım oldu göğüslerimde batma bugün şişlik var canım
Kubra_6 nefes5353 çok az kalmış 😍😍 allahım analı babalı büyütsün canım benim güzel haberlerini bekliyoruz o zaman 😍😍🙏🏻🙏🏻🤪
Zeynepalya58 Kubra_6 benimde 6 kasım hala ses yok bizde de herkes telefonumu açarken doğuruyormusun diye açıyor ama bizimki nazlı çıktı
Kubra_6 Zeynepalya58 ayyyy kuzum benim ya 😍😍 az kalmış annesi herkes sabırsızlanır güzel haberlerini bekliyoruz o zaman 😍😍😍🙏🏻
Zeynepalya58 Kubra_6 inşallah hayırlısıyla bende doğum hikayemi yazabilirim buraya 😍😍 hepimiz kolay doğumlar geçiririz inşallah 🤲🏻🤲🏻
Talhaannesi Kubra_6 en gec 15 kasim dedi doktor dogmasa ustune cikip dogurtacam.dedi bole giderse dogmaz gibi tek bildiğim belim cok agrimasi arada asaga baski yapiyir
Kubra_6 Talhaannesi ben 2 si olarak hissettim canım allahım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 😍🙏🏻 Hislerime her zaman güveniyorum umarım sende de yanılmam 🤪