Canmbenm yaseminyasemin aynen hayırlısı olsun ya 38 den sonrası normal diyolar 38den sonra korkmuyorum
EsmaaTklc Canmbenm Bende 36+5 im. 9 ay 10 gün beklemez diyorlar ama bakalım ne zaman gelecek bizim kızlar . Sağlıkla gelsinler tabikii ama çok sabırsız ve heyecanlıyım 😄
Tgb00 Seyda83 merhaba.bende 33+5 im son iki kontrolümde bebeğin 1.5 hafta ilerden gittiğini fakat bebeğin sağlıklı olduğunu dile getirdi.Bende bu durumun kafatasının büyük olduğuyla alakalı bir durum olduğunu öğrendim ve ister istemez paniğe kapıldım kafasıyla alakalı bir problemi mi var.Normal doğum düşünüyorum benim için sıkıntılı bir durum olabilir mi diye 🙈 bu durumla alakalı bir bilginiz varmı acaba
Canmbenm Tgb00 arkadaşım yeni doğum yaptı onada kafası büyük dediler ama şuan normal yani herkese diyolarmış. Banada dedi ama endişelenecek bişey yok dedi. Büyük ultrasonda 1 hafta ileri banada demişti bu iyi bişey demişti
Halimer Tgb00 aynı bendimde 33+2 deyim dün bir hafta ileride dedi doktor bende normal dogum dusunuyorum inşallah engel değildir
Seyda83 Tgb00 HAYIR CANIM ALLAHIN İZMİYLE SIKINTI OLSA ZATEN SÖYLENİR BNM BEBEĞİN ADIN KOCA KAFA DİYE KALDI MESELA😁 SORUNLU DURUM KAFASINDA SU BİRİKMESİ OLDUĞU ZMN BÜYÜKLÜĞÜ SORUN OLURMUŞ ODA ANINDA ULTRASONDA GÖZÜKÜRMÜŞ MERAK ETMEYİN 🤲🏿
Edtu94- Tgb00 benimkide aynı 3 hafta ilerde kafasi . Koca kafalı oğlum 🥰🥰🥰 doğuma yakın normale dönebiliyormuş ama dönmezse mecbur Sezeryan yapacaklar bana
Canmbenm Halimer inşallah ya bende normal istiyorum kafayı o kadar taktımki rüyamda hep normal doğum yapıyorum
Mamyyyyy Canmbenm bnde 36+4 haftalığım herşeyi doğuma yoruyorum hergün değişik şeyler yaşıyorum bnmde kız bugünde adet sancısı gibi kasığımda batma oluyor
Nilunilu 35+5 oldum ben de akşam 7 den sonra inanılmaz kasık ağrısı ve kramp oluyor ki ben çok şükür bu haftaya kadar hiç bir ağrı bilmedim . pazartesi çatı muayenesi var bakalım acaba sancı ve açılmamı oluyor 38. Haftaya kadar bekler inşallah bal oğlan