Merhaba annelerim. Merak ettiğim bişey var. Çok heyecanlıyım günüm yaklaşıyo. Bebeğimin cinsiyeti allah kısmet ederse kız olacak. Doktorların söylediğine göre doğumum 23 kasım diyolar. Ama biz 10 veya 15 kasım diyoruz. Kız çocuğu çok beklemez diyolar. Bide çok korkuyorum şuanda olsa erken doğummu olur. Doğum sancısı nasıl
oluyor bide onu bilmiyorum doğum sancısı olduğu zaman ne yapmam gerekiyo hemen hastaneye gitmem gerekiyomu🤦🏼♀️