lavindenizim Betul5352 çok şükür ben hissettim kızımın hareketlerini suan baya hareketli sızde durum nasıl
sagsbry Betul5352 bende geçen hafta aynı şeyi yaşadım canım iki gün hissedemedim korktum haliyle ama herkes normal dedi.. Gerçekten normalmiş çünkü iki gün sonra tekrar düzeldi hareketleri çok şükür 🌼 biraz takip et kendini uzun sürerse hareketsizlik hastaneye git mutlaka..
Aliiimerve18 Ben 20 hafta oldum bugün ama hissetmiyorum siz nasıl hissediyorsun nasıl bi his bilmiyorum
Caglacmrt Bugun ayni sikintiyi bende yasiyorum,24.haftaya girdik bugun,normalde kipir kipirdi ama bugun pek sessiz yerinde duramayan kizim bugun yokmus gibi davraniyor ve bende tedirginim:(
Caglacmrt Aliiimerve18 icinde dalganlanma oluyor,sonra hafif pıt pıt atıslar hissediyorsun,22 haftada baslarsin hissetmeye 23 24 artiyor zaten