@denizali_ bu satırlarım iki kelimeyle yazdım ama gençliğimi aldı en güzel yıllarım çok çok zor gecdi ama hep şükrettim ben üzülmüyorum inan hayatta kolu bacağı görmeyen duymayan okadar çok kişi varki bizler çok sansliyiz daha nolsun oyuzden sende ümitsiz olma 😉arada kontrellerim oluyor nasıp kısmet Allah neyi bize bicdiyse onu yasicaz başımızın uzerine