sehrengiz_8 kromozomal anomalilikleri tespit için yapılıyor, hem eşimden hem benden kan aldılar bu test için. Bizim kaybımız ileri haftadaydı, 16.haftadaydı bu sebeple doktor şüpheli bulduğu için istedi bu testi. Sizin kaybınız ilk 3 ay içindeyse istememiş olabilir doktorunuz.