sehrengiz_8 patolojiden mol gebelik olup olmadığına bakılır, ölüm sebebi anlaşılmaz demişlerdi bize. Hala da sebebini bilmiyoruz mesela. Ben de üniversite hastanesinde pıhtılaşma testi ve karyotip yaptırdım geçen hafta, sonucu 1,5-2 aya çıkar dediler.