Mammamia canım öncelikle allah yardımcın olsun bence esin kurana el basıyorsa birazda inancı olduğunu düşünüyorsanız sen inanmayı guvenmeyi tercih et çünkü ortada kesin bir delil yok sen ınanki gerisi onun sorunu ha bu devam eserde gerçekten eğer boyle bı durum varsa da er yada geç Allah bunu senin karşına net bı şekilde çıkarır m. Etme üzülme sen.. Ayrıca sen bunu onun gözünün önüne sürekli sokup sürekli hatırlatma unut bı sure eşine güzel davran onun hoşuna gıdebılcrk herşeyi yap fazlada taviz vermeden gerçekten yapacağı varsa da zaten sana bakıp oda çocuğu olduğunun farkındadır herhalde çocuğuna bakıp vazgeçer herşeyden kimseden eksikliğin oldugunu hissettirme kendine bak biran önce toparlanan ve yine güçlü bir kadın değil sadece güçlü bıt annesinin artık gucludr bır anne olmak zorundasın canım. birde boyle bı donemde cogu anne sağlıklı düşünemez. öncesinde yasadıgın depresyon bu donemde ikiye katlanır bunu da unutma canım. Herkes şuan kendini senin yerine koyarak cevap verdıgını düşünüyorum bende dahıl. Allah yardımcın olsun dualarımız seninle🙏 sunuda unutmakı kimse senin ne kadar uzuldugunr bakmaz haline acımaz sen ayaklarının üzerinde dimdik durkı her anlamda. neşeli ol basta.. ki kimse seni yıkamasın yıkmaya çalışmasın izin verme buna kaynn açısından söylüyorum bunuda herkesin belli baslı sorunları var oluyorsa olmaya da devam edecek ama herseyın ilacı zaman sabır ve güçlü kalabilmek ben bunu anladım o yüzden sanada tavsiye ediyorum lütfen soyledıklerımı iyi dusunn aeo.