Böyle postları okuyunca gerçekten çok üzülüyorum. Tabiki kimsenin hayatı 4-4 lük değil ama bu derece mutsuzluk insanı mafeder ve öyle birşey ki annenizin gözünün önünde eriyorsunuz. Sizde annesiniz ve ben kendimi annenizin yerine koyunca çocuğumu gözümün önünde eritmelerine dayanamam diye düşünüyorum. Nasıl insanlar var ya ailelerimiz biz eziyet görelim hayatımız mafolsun canımıza bile değer vermeyen biri olsun diye evlendirmiyor bizi el bebek gül bebek büyütülüyoruz elin adamı gelsin ailesiyle hayatımızı karartsın. 😔😔 Allahım inşallah biran önce sizi bu durumdan kurtarır böyle insanların şerrinden elinden kurtarır git kendin için bebeğin için tedavi ol tabi annene de sana da güç kuvvet versin Allahım. Bol bol dua et bebeğinle ilgilen hiçbirşeyi düşünme ilk etapta bebeğine kendine zaman ayır gerekirse eşinden kendini toplaman için müsade iste kendine gel toparlan sonradan eşinle olan durumunu geri kalan durumu değerlendirirsin karar verirsin şimdi hepsinle başetmeye çalışma. Unutma şuan artık eşinden başka düşünmen gereken ve sana muhtaç minnacık bir bebeğin var onu düşün kendi kendini de iyileştirmeye çalış destek ile birlikte. Uzun oldu kusura bakma😔Allah yardımcın olsun.