aynuray16 Aylinizm aynıyız evet bugün bende gittim 5+9 dedi kalbi oluşmuş atıyor ama sesini haftaya duyalım dedi tekrar çağırdı. Olabiliyormuş ilk haftalarda
Aylinizm aynuray16 aynıyız ne güzel ama benimki bir hafta geriden geliyor galiba çok sevindim senin adına inşallah bende duyarım Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin bende haftaya gidicem tekrar bakalım🙈🥰
Aylinizm Dyguklc şuan değiştirmedim duruyor aynı inşallah yakalar bende sağlıklı yiyecekler yemeye çalışıyorum bakalım faydası olucak mı inşallah olur sağlıklı olsun da 🥰
aynuray16 Aylinizm amiiin inşAllah 🤲🤲🤲 yaa haberleşelim sürekli aynı gün bile doğarlar bakarsın ☺ benim ikinci bebeğim 😍
Aylinizm aynuray16 evet canım duyduk çok şükür 6 haftalıkken🙏🏻😍 Çok teşekkür ederim sorduğun için sen ne yaptın😇
nisotti Merak etmeyin ilk haftalarda geride olabiliyor. Benimki 2 hafta geriydi. Doktor ovulasyonun gec olmus olabilir dedi. Sonra hemen yakaladi 10.haftadan sonra