Dün ilk defa kadın doğuma gittik eşimle ben içeri girdik tabi sonra doktor eşimin çıkmasını istedi pandemiden dolayı o da bir heves bir heyecanla girdi içeri ama sonra çıktı o sıra çok üzüldü belki bebeğimizi görebiliriz diye günlerdir haftalardır bekliyorduk son adet tarihime göre 6+1 olması lazım ama ultrasonda 4+5 göründü kese de göründü çok şükür tabi miniğimizi göremedim daha oluşmamış haftaya bir daha gidicem o zaman görünür belki ddi doktor kafama takılan neden son adet tarihime göre 6+1 olarak görünmedi bazı forumları okudum ileriki zamanlarda yakalıyormuş haftasını ben şimdi uygulamadaki zamanı değiştiriyim mi benim gibi olan var mı aranızda kızlar ??