Canan_suatefe08 canım aynı haftalarda başlayan ve 32+5 olmama rağmen çok ciddi mide problemlerim var benim de. Hatta bi dönem öyle kötü oluyordum ki bayılıyordum sonra kusuyordum vs. Doktorum bana bebek büyüdükçe mideyi sıkıştırdığını ve küçük lokmalarla ama sık yemek yemem gerektiğini söyledi. Hamur işi ekmek vs tüketmemeye çalış. Bi de yemek yedikten hemen sonra uzanma. Oturur pozisyonda ol. Sonra biraz hareket et. Yani zor ama sabrın sonu selamet inşallah. Allah hepimize hayırlı doğumlar sonra da hayırlı evlatlar versin inşallah💕