Uzun yıllar reflu ve gastrit şikayetlerim vardi. Gebe kaldıktan sonra daha da şiddetlendi. İlaç kullanmadan yapamıyordum. Denemediğim doğal yöntem kalmadı desem yeridir. Bir kaç şeyin iyi geldiğini fark ettim. Yemeklerden sonra eksime yanma varsa muz yiyorum. Yavaş ve az miktarda. Hazımsızlık yaşıyorsam kırmızı tatlı elma yiyorum. Kabuğu soyulmuş. Süt olmazsa olmaz gün içinde ,sabah , akşam içiyorum. Yemeklerden sonra sünnet olan tuz ile bitirmek de faydalı. Bana asıl en faydalı gelen şey nefes egzersizleri ve her gün yürüyüş bandında en az yarım saat yürümek. Artık ilacı çok mecbur kalmadıkça içmiyorum.