Cinarmom iko35 evet bencede kötü isim degil bnde onu anlatmaya çalışıyorum size sonunda hem fikir olduğumuza sevindim 😌
Aysel112233 Cancazim merhaba benim adımda aysel bende kızıma hamileyim ve asel dusunuyorum acaba kac aylik hamilesiniz
daisybebek melmural Ben Hep Asya isterdim eskiden beri lakin Asel in anlamı okadar güzel ki , hem modern isim hem de cennetteki bal ırmağı , normal anlamıda adaletli merhametli şifa dağıtan bal gibi insan daha ne olsun. Bizim ki ne Asel de karar kıldık 👍🙋🏻♀️
Ferhaykoo melmural Asya tabiki daha güzel hem bu Ara herkes Asel koyuyor şahsen Asya bende istedim Eşim istememişti 🤷♀️