iko35 bnde kendi düşüncemi dile getirdim gayet sakin bi şekilde üstelik.. neden sinirleniyorsunuz..ilk başta siz dediniz anlamı olmayan veya kotu isim koymaktansa aseli tercih ederim diye..O zamn asya ismi kötü isim oluyo size göre bende neden kötü olsun güzel olması icin illa cennetten mi çıkması lazım dedim doğal olarak.. her neyse size bisey dayatmaya çalışmıyorum bnde dusuncelerimi dile getirdim..katılır veya katilmazsiniz çokta önemli degil😌