[silindi] merve031 ilk kalp atışını duyduğumuzda 182 idi. Geçen hafta 176 idi. Bazıları yüksekse kız diyor. Bazıları erkek diyor. Bilemedim 🤷🏻♀️
Bltays Bizde 12+4 olduk. Dün doktor kontrolüm ve ikili tarama testim vardı. Cinsiyeti kız dedi doktorumuz . 🌸🥰
ovgu bizde 11+5 iz..10.haftada kontrole gittiğimde doktorum erkek gibi dedi ama 13.haftadaki kontrolde net olarak bişi söyleyeceğini söyledi..yorumları okuduğum kadarıyla doktorlar ilk başta çoğunlukla erkek yorumu yapmış..gönlüm hep kızdan yana ama bakalım
Sakel28 _Mother_ haber veririm canım aynen bizde eşimle heves ediyoruz ama cinsiyeti bilmediğimizden almıyoruz sadece beyaz zıbın aldım 2 tane 😊😊
_Mother_ Sakel28 bende sarı sarı şeyler aldım her ikisine de olur diye rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 😘
Erentoo39 12+6 yız 😊 çarşamba günü gittim ikili teste,doktor çıkıntı görünmüyor ama netleşmesi için sonuçla birlikte haftaya gel netleşelim dedi 😊😊 eşim ve oğlum çok kız bebek istiyor 🤲 Allah hayırlı sağlıklı evlat versin hepimize inşallah 🤲🤲