Hifask44 Mom092 aynen canm benim ikinci bebeğim ilkinde gelişim geriliği vardı ama çok şükür şuan 3 yaşında ve yaşıtlarından hiç bir farkı yok rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin her türlü büyüyorlar
Dumannn Mengihilal oww baya fark varmıs kesınlıkle bende artık ultrason olçumlerıne pek güvenmiyorum 4000 diyip 3500 doguranı bıle oludum bu forumda😂
Mengihilal Dumannn o da ben 😂 kızımda doktorum 3200 ince bir kız bu demişti sonra bebeğim doğdu muayeneden 1 gün sonra filan 3700’dü 😂 üstelik büyük bir hastanenin kapısında kuyruk olan doktoruna gittim her ikisinde de 🤷🏻♀️