Mom092 Merhabalar 🌸 Kızlar dün kontrolüm vardı kilosunu söyledi doktorum boyunu söylemedi bende sormayı unuttum 🙈 anlayan varsa bi yardımcı olabilir mi acaba ☺️ https://imgyukle.com/i/Ih9gJY Birde dikkatimi çeken şeyler normalde 28+5 haftalığız ama buralardaki ölçümler 26-27 haftalik falan anlamadım 🤷🏼♀️
Betulnht Mom092 35-36 cm arası fl yazan değeri 7 ile çarpıyorsunuz rabbim sağlıkla herkesi evladına kavuştursun 🌺
Baybymucize Mom092 canım mesela benm de normal haftasında ama göbeği kolu bacağı bir hafta ileri şişman mı bilemedim bebek
Mengihilal Çok takılmayın böyle şeylere Doktorunuz bi sorun olsa söylerdi. Boy tam olarak ölçülemiyor sadece FL yazan kısımda bacaktaki kemiğinin ölçümü var birde başpopo mesafesi ölçülüyor doktorlarda buna göre ortalama bir rakam söylüyorlar
Mom092 Baybymucize valla bende anlamadım ama aksi bisey olsa soylerler heralde geriden geliyo flan diye dmi 🤷🏼♀️Suyu falan gayet guzel kilo alimida iyi dedi
esloka Mom092 her hafta bebek gelişimi videoları izliyorum bebek boyu baz alınmıyor gebelik takibinde zaten bunu sormak da cok anlamsız dedi dr banu çiftçi videolarında nettekiler kaba taslak hayali olarak düşünmek için yazılan rakamlar boyda
Mom092 esloka yani doğru hicbir muayenemde soylemiyor boyunu bende unutuyorum sormuyorum bikac postta boy flan gorunce dedim bende sorayım boyu kac acaba 😂
Hifask44 esloka benim doktorum da uzunluğundan ziyade gelişip gelişmediği önemli demişti benim bebeğimin boyu tam haftasına uyumlu çıktı ama doktor yakın takibe aldı gelişip gelişmediğine bakmak için önemli olan da bu 3 hafta da bir kontrole çağırdı
Hifask44 Mom092 bebek gelişimin de kilo alımı daha önemli boydan birde hafta olarak da biraz daha büyük o yüzden çağırmıştır
Mengihilal FL yi 7 ile çarpınca boyu olmuyor maalesef oğlumda 56 cm çıkıyordu bebek 49 cm doğdu 😂 zaten 1 haftalık oynamalar ileri yada geri pek önemsenmiyor. Kontroller arası gelişim farkı önemli.!
Dumannn Mengihilal oww baya fark varmıs kesınlıkle bende artık ultrason olçumlerıne pek güvenmiyorum 4000 diyip 3500 doguranı bıle oludum bu forumda😂
Mom092 Hifask44 aynen direk kilo soyluyor boydan hic bahsetmiyor 😂 demekki oyle canim hayirlisi olsun hakkimizda 💗
Hifask44 Mom092 aynen canm benim ikinci bebeğim ilkinde gelişim geriliği vardı ama çok şükür şuan 3 yaşında ve yaşıtlarından hiç bir farkı yok rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin her türlü büyüyorlar