Canım bende yaşadım özellikle geceleri uykumdan bile uyanıyodum kaşıntıdan karaciğer enzimlerim yüksek çıktı sürekli takip yaptılar tehlikeli bişeymiş kullandığım bi vitaminden oluyomus kullandığım vitamini bıraktırdı zamanla düştü çok şükür aman çok dikkat et geçmiş olsun