Zsnbr canim kawintidan bawka bir belirtin var mi? Bende kawiniyorum. 1aydir awiri kawiniyorum. Yara oldu ayaklarim.1 haftadir kollarimda kawiniyor. Ama test yaptirmadim. Gelen haftaya doktor randovum. Doktoruma soyleyeceyim o zaman. Bu arada awiri tuzlu ve aci yiyorum. Ondan ola bilirde duwunuyorum acikcasi.