S_S valla ben ikili uclu vs hic bisi yaptirmadim canim bi tek detayliya gircem 2 hafta sonra. Eda hanimda dedi yanilma paylari cok yuksek testler dedi tedavi olabilen bir durum icin de degil bu testler tek yontem aldirmayi dusunursen onun icin yapiliyo dedi bende yok istemiyorum stresli bi gebelik geciririm ben dedim hani olmayacagi varsada our benim stresimden cunku ben siddetli derece de takarim eda hanimda o zaman hic yaptirmayalim detayliya girersin sadece ona yanilma payi cok dusuk dedi. Normal ultrasonda soyledi cinsiyeti de bana 😊