S_S aynen oyle. Ve emire hanima giden iki gebe arkadasim vardi. Az kalsin birinin cocugunu 6 aylikken alacakti en son esi sizin gittiginiz doktora gotureyim ondan sonra ne olacaksa olsun dedi eda hanima gittiler bir gece hastanede musade tuttu ve dogru ilac tedavesi ile normal zamaninda normal dogum yaptirdi. Ve 3 normal dogum yapmis arkadasima da sezeryan olacak acil dedi habuki suyu gelmis normal dogum baslangici idi esi neden sezeryana aliyorsunuz farkli bir durum mu soz konusu diye sordugunda size ne size bu aciklamayi yapmak zorunda degiliz acil almamiz gerekiyo evraklari imzalayin dediler. Esi imzalamadi esimi istiyorum ben sezeryan olmayacak dedi o da eda hanima goturdu eda hanimin gozetminde degildi 9 ay boyunca ama guler yuzunu eksik etmedi o stresle arkadaslar eda hanima biraz sert davrandilar hatta sonrasinda ozur dileyince hic onemli degil bebegin ve sizin sagliginiz onemli o an o stresle oldu hersey biliyorum dedi kadin