Elbet-birgun-kavusacagiz masalsmomm evetdevami gelmedi maalesef 😊 ama siz artik beklemeyin gidin hastaneye ilk kontrol cok onemli cunku
masalsmomm Elbet-birgun-kavusacagiz hayırlısıyla saglıkla tekrar nasip etsin Rabbim 🤲🏻 Teşekkür ederim
Ipek0z masalsmomm evet bebeğim her konuda aceleci diyebilirim 🙈 inşallah bu acelecilikle erken gelmez 😅💙
Bsk-12 masalsmomm ben de evde test yaptıktan sonraki gün gittim beş haftalıksın demişti kese oluşmuştu görünüyordu
Baobap masalsmomm 7. Haftayı beklerseniz hem kese hem bebek görünür ve kalp atışıda duyulur. Bence sabredin her şey bir arada olsun. Diğer türlü 6.haftada kese görünür bebek görünmezse sonraki hafta tekrar gitmek zorunda kalırsınız.
masalsmomm Baobap randevu aldım o gün 6+4 olcak Allah’ın izniyle inşallah hayırlı haberler alırım.hic hastaneye gitmedigim için merak ediyorum acıkcası