masalsmomm Merhaba arkadaslar suan 5+2 günlük hamileyim daha hic hastaneye gitmedim bu hafta gidecektim aile hekimi haftaya git 6.haftada kese görünür dedi haftaya gidecegim inş.sizin kacıncı haftada göründü kese? Daha ultrasona girmedigim için endişeliyim
Gigy masalsmomm merhaba değişiyor herkesin ki bence ,5+2 de keseyi gördük ,6+2 de kalp atışını duyduk ama bence bir hafta beklemeyin yine gidin kese ve kalp atımı önemli görmeleri lazım ,içiniz rahat etsin 🙏
Xxz masalsmomm benim 5-6. Haftalarda görünmedi kalp atışı duyulması gerekirmiş ama duyulmadı. Ortada bebek falan yoktu. Doktorum dedi ki en güzeli sen 2 yada 3 hafta sonra gel o zaman netleşir dedi. 8. Haftada gittik keseyinde gördük kalp atışında duyduk çok şükür her bebek farklı oluyo tabi.
Birgul masalsmomm kese haftaya göre değil hcgye göre görünür canım takip edip ona göre gidebilirsin. 2000-3000 üzeri olunca daha net görülüyor
masalsmomm Gigy biliyosunuz bu sürecte randevu zor bulunuyor bu haftaya almıstjm aile hekimi öyle diyince iptal ettim 6 kasıma aldım inş hayırlı haberler alırım 🤗
Kubra078 masalsmomm bende 6+3 hamileyim . Randevum kasimin 11 de insallah. O zamana kadar 8 haftayi gecmis oluyor. Acele etmiyorum erken gitmek icin bazen kese gorunmeyebiliyor😏 bnmki garanti olsun🤗🤗
masalsmomm Kubra078 bende öyle düşündüm aile hekimide erken gitme vajinal ultrason yapmak isterler haftaya git dedi
Elbet-birgun-kavusacagiz masalsmomm evetdevami gelmedi maalesef 😊 ama siz artik beklemeyin gidin hastaneye ilk kontrol cok onemli cunku