Bene her ay test aldırırdım hem negatif ama sabırsızlıkla beklerdim adet günümü kesin hamileyim ha oldu ha olacak derken bu ayda artık tamamen aklımdan çıkarmışken silik çizgi ile hamile olduğumu öğrendim.. bi kaç güne hcg yükselince çizgide belirginleşiyor.. Hiç ummadığın anda olacak ve seni çok mutlu edecek üzülmee🥰🥰🥰