Kızlar çatlatma ignesinden sonraki 15. Gün adetimede yarin gunum 11.12. günü test yaptım silik çizgi gördüm acaba onlar iğnenin etkisiydi etkisi sifirlandiktan sonra yeniden artmaya mi başladı sizce bugün 15. Günü eşimi ikna edip test aldırdım ilk beş dk çok silik cizgi belirdi sizde varmıdır ya kan verme şansım yok şu an foto arıcam